Re: [PR] IBM and software patents

On Mon, 4 Mar 2002, Carsten Svaneborg wrote:

> Udtaler KHS sig som talsmand for IBM?

Det første han siger i interviewet er han udtaler
sig som "developer".

> Det kunne være interessant at kører dette forbi IBM, før vi (tænker på
> at) offentliggøre det.

Jeg talte med KHS et kvarters tid, OleT vist nok en time
før interviewet blev optaget. Første spørgsmål var om vi
overhovedet skulle lave et interview, dernæst hvordan vi
kunne skrue det sammen. Jeg skuffer måske nogen her, men
alt der blev sagt var aftalt på forhånd med KHS inden...

og det kan du selv høre.

> Er der ikke noget om at Europæiske linuxdistributioner ikke kommer med
> MP3 enkryption af samme årsag. (bare som et praktisk eksempel)

nemlig, og de vader rundt i et minefelt.
Det gør IBM ikke.

> http://www.softwarepatenter.dk

Jeps.

Hvilke softwarepatenter har du krænket idag?
se http://www.softwarepatenter.dk