Re: [PR] Strassemeyer, PM sendt ud.

On Fri, 15 Mar 2002, Hans Schou wrote:

> Dr. Karl-Heinz Strassemeyer har lige rettet det sidste
> på transkriptionen og den er hermed godkendt.
>
> Nedenstående er sendt til en hel masse steder.

Mener du at den også er sendt til sslug-presse-dk?

Jeg er lidt utilfreds med historien - idet der mangler
en begrundelse for hvorfor det er relevant (jeg leger
lige fandens advokat - jeg kender svarene).

1: I snakker om softwarepatenter og IBM - og?????
   --> Der mangler en baggrundshistorie om emnet.

2: IBM og Linux?
   --> Lidt baggrundsmatriale om deres store
       investeringer i Linux ville være godt.

2: Der mangler links til relevante sites;
   --> http://www.softwarepatenter.dk

--

     .--.      Peter Toft, Ph.D.
    |o_o |     sslug@sslug