Re: [PR] Strassemeyer, PM sendt ud.

On Sun, 17 Mar 2002, Peter Toft wrote:

> On Fri, 15 Mar 2002, Hans Schou wrote:

> Mener du at den også er sendt til sslug-presse-dk?

Nej, den er sendt til 19 forskellige Linux nyhedssites.

> Jeg er lidt utilfreds med historien - idet der mangler
> en begrundelse for hvorfor det er relevant (jeg leger
> lige fandens advokat - jeg kender svarene).
>
> 1: I snakker om softwarepatenter og IBM - og?????
>    --> Der mangler en baggrundshistorie om emnet.

Det var nok ikke så meget en PM, mere en annoncering af vi havde et
foredrag.

> 2: IBM og Linux?
>    --> Lidt baggrundsmatriale om deres store
>        investeringer i Linux ville være godt.

Igen, det er ikke en rigtig PM. LinuxDevices.com lavde selv en backlink
til en artikel de selv havde om S/390, det hjalp lidt på det.

> 2: Der mangler links til relevante sites;
>    --> http://www.softwarepatenter.dk

Der er link der til fra
http://www.sslug.dk/patent/strassemeyer/

www.softwarepatenter.dk handler mest, næsten kun, om generelle problemer
om swpat. Der er næsten ikke noget om fri software og det er hvad
interviewet handler om. Derfor havde vi problemer med at få proppet et
link ind et relevant sted.

mvh/hans
Domænenavn med æøå? Fisk fra www.ÆrøÅ.dk - de smager!
Mere info på http://www.softwarepatenter.dk/walid.html