Re: [PR] åbne standarder

Steen Jensen wrote:

> Det er vel endnu vigtigere, at den nye www.borger.dk ikke bliver
> indskrænket på forhånd. Hvis den bliver åbent format, så kommer resten.

Desværre må jeg give både Peter Toft og Steen Jensen ret.
Jeg har prøvet at se på at par sider og det ser ud til at webmaster
er i gang med at designe endnu en site designet til Microsoft
Internet Explorer 6.0.

Jeg har prøvet at validere 4 sider med validatoren
http://validator.w3.org/detailed.html.

På de følgende linier ser I resutatet.

http://borger.dk/portal/page?_pageid=729,1446374&_dad=portal&_schema=PORTAL
Result:        Failed validation, 71 errors

http://borger.dk/portal/page?_pageid=729,1446564&_dad=portal&_schema=PORTAL
Result:        Failed validation, 65 errors

http://borger.dk/portal/page?_pageid=729,1446565&_dad=portal&_schema=PORTAL
Result:        Failed validation, 76 errors

http://borger.dk/portal/page?_pageid=729,1449471&_dad=portal&_schema=PORTAL
Result:        Failed validation, 52 errors

I alt (71 + 65 + 76 + 52) fejl = 264 fejl på 4 enkle informationssider.

Jeg synes vi skal give de ansvarlige et par dage til at få rettet
fejlene.

På en af siderne kan jeg se at Projektleder er Jens Meiland Hansen

  * Hvad gør SSLUG ??
  * Hvad gør DKUUG ??

Lad os handle nu, sagen med http://www.borger.dk er alvorlig og det ligner
et tillægsspørgsmål til:
http://www.ft.dk/?/samling/20051/MENU/00000002.htm

Med venlig hilsen
Jørgen Kristensen
IT-Tekniker

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-04-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]