Re: [PROGRAMMERING] Select af float kolonne i mysql, tildeling tilfloat variablel i c++

On Mon, 23 Feb 2004 00:41:23 +0100
Jan KC <sslug@sslug> wrote:

> Hej sslug
>
> Hvis jeg i c++ opretter en mysql-tabel f.eks:
>
> --= KLIP =--
>
> while ((row = mysql_fetch_row(result)))
>     values[row[0]]=row[1] ;                      //#################

Jeg har ikke kodet MySQL C++ så jeg går ud fra at row er noget MySQL
dims!

> Når jeg kompilerer dette får jeg:
>
> cannot convert `char*' to `float' in assignment

Her fortæller den dig at du ikke direkte kan oversætte en dynamisk char
variavel til en statisk float variabel.

Kan du ikke "bare" kaste den... *(float *)

(John =;-)
--
Husk lige at tage backup af alle maskinerne på dit/jeres netværk !!!
http://www.adilock.dk/albackup/