Re: [PROGRAMMERING] Performance: C contra Ada

On Tue, Mar 02, 2004 at 02:40:57PM +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Det kunne være spændende. Jeg sidder netop med et underligt problem i
> C++ contra Java, hvor en trådbaseret løsning af fibonaci både
> iterativ/rekursiv viser voldsomme udsving performancemæssig i den
> rekursive tråd - Java er her 20% hurtigere end C++! Mig ikke forstå:-(

Som udgangspunkt; hvis Java er hurtigere end C++ så har du gjort noget
forkert    (/me dukker hovedet  ;)

Jeg vil også meget gerne se dine kode eksempler.

Eventuelt kunne jeg udvide mit "language wars" dokument lidt, til at
indeholde en Java vs. C++ vs. C del også:
   http://unthought.net/c++/c_vs_c++.html

Hvis altså du vil af med koden  :)

 / jakob