Re: [PROGRAMMERING] Performance: C contra Ada

On Tue, 02 Mar 2004 17:16:53 +0100, Jakob Oestergaard wrote:

> Som udgangspunkt; hvis Java er hurtigere end C++ så har du gjort noget
> forkert    (/me dukker hovedet  ;)

Det var også min første tanke:-) Senere er jeg kommet lidt i tvivl, og
har overvejet, om det er compilerrelateret (g++). Jeg benytter typen long
long i c++, da typen long i Java er identisk med long long i C++, så
måske er det her, der kan findes en forskel?

> Jeg vil også meget gerne se dine kode eksempler.
>
> Eventuelt kunne jeg udvide mit "language wars" dokument lidt, til at
> indeholde en Java vs. C++ vs. C del også:
>    http://unthought.net/c++/c_vs_c++.html
>
> Hvis altså du vil af med koden  :)

Ingen problemer her - det er jo udgivet under GPL:-)
C++: http://tomcat.edu.brock.dk/dmu/csis3013/examples/fibonaci-c++.tar.gz
Java:
http://tomcat.edu.brock.dk/dmu/csis3013/examples/fibonaci-java.tar.gz

--