Re: [PROGRAMMERING] Performance: C contra Ada

> Så så... :)
>
> Faktisk er det et interessant lille problem. Jeg får det samme resultat
> på min maskine (PIV 2.0GHz): (Alt tråd halløjet er fjernet, kun den rene
> rekursive algoritme)
>
> Fib([0..40]):
>
> java: ca 8s   (java -server)
> c++: ca 12s

Jeg prøvede for noget tid siden noget lignende; her var der tale om en
udregning af forskellige kombinationer, etc, men konklusionen var at Java
(Sun's JDK, kan ikke huske versionen) faktisk var hurtigere end c (med
gcc, kan heller ikke huske versionen). Så det kommer meget an på
applikationen.

Med venlig hilsen Preben