Re: [PROGRAMMERING] Anmodning om Python StudieGruppens genoptagelse

Lidt sent svar, men, hey, det er et svar :)

Michael Schmidt opened its mouth and moved its tongue and so spake to
me and said, On 07-02-04 01:10:
>Jeg er lidt ærglig over det gode initiativ, der for "længe siden"
>startede Python StudieGruppen er løbet ud i ingenting.
>Jeg skal ikke være den, der holder sig for god, da jeg selv svigtede det
>startede projekt.

Og du er/var ikke den eneste... :/

<zap - om pyGroupCal>

>Jeg vil så foreslå at gruppen genopstår med det allerede definerede
>projekt til en "for øvede" gruppe og et projekt, der primært skal bruges
>til at give begyndere selvtillid (or whatever) ved hurtigt at vise
>resultatet af den skrevne kode.
>En af forcerne ved Python fremhæves ofte netop som at være et
>"prototype-sprog" hvormed man hurtigt kan teste og modne en idé.

Enig.

>"Mine 25 øre" -og "Bolden er i spil" :)

Jeg kunne også godt tænke mig at få et forum hvor jeg kunne smide
noget Python kode efter folk som de så kunne kommentere på, specielt i
forbindelse med at jeg er ved at planlægge en omlægning af mit websted
fra PHP til Python :P

Og, ja, generelt kunne jeg godt tænke mig at begynde til noget
regelmæssig Python programmering (hey, lyder næsten som om det er som
at gå til spejder e.lign. :P), så, ja, jeg er med på at få starten
gruppen op igen :)

--
Freso                                   # Jabber ID = sslug@sslug
  aka Frederik S. Olesen                # PGP/GPG key = 0xAF0D01D6