Re: [PROGRAMMERING] Anmodning om Python StudieGruppens genoptagelse

Tue, 09 Mar 2004 03:03:22 +0100, Frederik 'Freso' S. Olesen <sslug@sslug> skrev:

Lidt sent svar, men, hey, det er et svar :)
Sandelig. :)

[klip]

Jeg kunne også godt tænke mig at få et forum hvor jeg kunne smide
noget Python kode efter folk som de så kunne kommentere på, specielt i
forbindelse med at jeg er ved at planlægge en omlægning af mit websted
fra PHP til Python :P

Og, ja, generelt kunne jeg godt tænke mig at begynde til noget
regelmæssig Python programmering (hey, lyder næsten som om det er som
at gå til spejder e.lign. :P), så, ja, jeg er med på at få starten
gruppen op igen :)

Vi magler; enten et sted at mødes eller en form for host til udveksling af idéer, kode og dokumentation.
Nogle forslag?

--
Med venlig hilsen
/Zmit/