Re: [PROGRAMMERING] C og regex

On Sun, 14 Mar 2004, Christian Nielsen wrote:

> Jeg er kommet dertil, hvor progammet men mine inddata mv. skal
> valideres. Hvad har jeg af muligheder?

regex i C er noget rigtig bøvl. Jeg fulgte denne
http://www.linuxgazette.com/issue55/tindale.html

og skrev denne test:
http://www.sslug.dk/~chlor/regtest.c

Så hvis du vælger C+regex, så kan du kigge lidt på dem.

Men ellers vil jeg også klart anbefale Perl.

/hans
Unix: You probably don't need our advice.
			-- FAQ om Flac, www.livemetallica.com