Re: [PROGRAMMERING] C og regex

Christian Nielsen wrote:
> Jeg er ved at skrive progam i C, som begreger viskositer. Jeg er kommet
> dertil, hvor progammet men mine inddata mv. skal valideres.

Hvad med at validere inddata i perl, gem dem i en fil som kolonner,
og så brug C programmet til at læse og behandle denne?
Hvis du ikke er vandt til C programmering er det sikkert det
hurtigste. Strengbehandling i C er sammenlignet med Perl
ret tragisk.

Hvis du vil have regexer under C findes der biblioteker for dette.

> Desværre regner PERL forkert, hvis man lægger mange små tal sammen.
Mystisk.

Hvor mange tal ligger du sammen, og hvor er deres gennemsnit?

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk