Re: [PROGRAMMERING] C og regex

Christian Nielsen <sslug@sslug> writes:

> Tak. Jeg kender resultatet af mime beregninger, så derfor ved jeg at Perl
> regner forkert. Den samme kode oversat til C regner rigtigt.

Din C kode er ikke komplet, og ser meget anderledes ud end Perl
koden, så det er svært at sige noget afgørende her, men:

> while ($flag==0) {
>   $punkt3=$offset+($n*$h-($h/2));
>   $punkt2=$offset+($n*$h);
>   $Ai=(-($punkt3^2)+10*$punkt3)*$h;

^ operatoren i Perl udfører bitvis-XOR. Måske var det ** du ville
bruge?

<sslug@sslug>                           Herlev, Denmark
<URL:http://www.andreasen.org/>                             <*>