Re: [PROGRAMMERING] Vælg tilfældig fil iBash

On 15 Mar 2004 21:47:56 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> VEd du præcist hvordan dit script bliver kaldt?

Nej, men jeg regnede da egentlig bare med, at gnome ville kalde det program/script man angav til at blive kørt ved hver session. Det bliver også kørt godt nok, men så fryser gnome bare bagefter.

> Prøv at sltte denne linje. I bedste fald er den unødvendig, i værste
> fald er kan du godt være skyld i dit problem, specielt hvis du sourcer
> Background.sh

Det hjalp ikke.

Hvordan pokker kan man så få scriptet kørt, hver gang man logger ind? (Jeg bruger gdm).

Anders