Re: [PROGRAMMERING] perl/CGI - html formattering.

On Tue, 16 Mar 2004 06:19:00 +0100, Jesper Krogh wrote:

> Den fangede jeg ikke lige. Jeg kan da stadig skrive tabellerne og
> tabelelementerne som jeg kommer frem med CGI modulet, mener du at så
> virker Pretty ikke?
Jeg mente blot, at det ikke altid lige er muligt at benytte cgi's
funktioner. Nogen gange må du selv skrive den til formålet nødvendige
html-kode. Pretty kan, svjv, kun kontrollere den html-kode, cgi selv
genererer.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen