Re:2 [PROGRAMMERING] Novise problem med C, if() og curses.h

--- Jakob Oestergaard <sslug@sslug> wrote:
On Wed, Mar 17, 2004 at 01:01:50AM -0800, Mikkel Meinike Nielsen wrote:

>Prøv
> if (venus == 'a')
>   system("ls");

>Hvis du sætter det ind og det ikke virker, så send både kode-stump og
>compiler fejl til listen.

>Vi kan ikke hjælpe dig med en fejl i et program når vi hverken ved hvad
>fejlen er eller hvordan programmet ser ud.

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal sætte if ind i coden og om jeg skal lave noget om i forhold til dether while, men nu prøver jeg et og andet og så sender jeg det med fejlmeldingen hvis jeg ikke kan få det til at virke.

Tak for hjælpen

Mikkel