Re: [PROGRAMMERING] Hvilket sprog

> Der er så mange forskelle, at det ikke vil kunne betale sig. GPC (GNU
> Pascal Compiler) er standard Pascal.

GPC kan også forstå en hel del Turbo Pascal ting. Dog vil jeg fraråde GPC,
FreePascal er imho langt bedre. FreePascal kan findes på
http://www.freepascal.org

Du kan bruge FreePascal til praktisk taget alt det som TurboPascal kunne,
dog er assembler, etc, ikke det samme af indlysende årsager. Pascal er jo
et rigtig godt sprog, så hvis du har mod på det, så bare klø på... :-)

Med venlig hilsen Preben