Re: [PROGRAMMERING] <form action="<?php echo $PHP_SELF?>" method="POST">

On Tue, 11 Oct 2005 14:19:02 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Jeg har problemer med php-variablen PHP_SELF, den er tilsyneladende blank.
> Flg. script burde bare virke.
Udskift alle $PHP_SELF med $_SERVER['PHP_SELF']
> For at teste værdien har jeg tilføjet disse linier: <?php
> print("PHP_SELF = $PHP_SELF<br>");?>
se ovenstående
><?php print("SERVER PHP_SELF =
> $_SERVER['PHP_SELF']<br>");?> før
Her går det galt, da der ikke ekspanderes på array's i en string. Du har
derfor følgende alternativer:
1) <?php print("SERVER PHP_SELF => " . $_SERVER['PHP_SELF'] . "<br>");?>
2) <?php print("SERVER PHP_SELF => {$_SERVER['PHP_SELF']}<br>");?>
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen