SV: [PROGRAMMERING] <form action="<?php echo $PHP_SELF?>" method="POST">

> blank.
> Udskift alle $PHP_SELF med $_SERVER['PHP_SELF']
> se ovenstående
> Her går det galt, da der ikke ekspanderes på array's i en string.
[klip]

Jo, det gør der faktisk, hvis man skriver <?php print("SERVER PHP_SELF =
$_SERVER[PHP_SELF]<br>");?>, altså uden apostrof eller citationstegn rundt
om PHP_SELF. Det undrer mig faktisk, at Jørgen ikke får fejl, når han
skriver det med apostrof.

Mange hilsner

Lars