OT: PDF-generering i windows C++ applikation

Under linux genererer jeg PDF filer vha. pdflatex.

Nu har jeg behov for noget lignende i et windows program, som jeg (kryds)kompilerer på linux. Hvad har jeg af muligheder? Jeg skal have genereret en eller anden slags rapport indeholdende nogle billeder og nogle tabeller. Jeg er helt blank for idéer...

mvh Kristian (Debian sarge)