Re: [PROGRAMMERING] <form action="<?php echo $PHP_SELF?>" method="POST">

Jørgen Heesche wrote:

Jeg har før brugt php med 'PHP_SELF*, hvor "if ($submit)" virkede.
"
if ($submit)
<INPUT TYPE="submit" name="submit" VALUE="Hent data">
"
Men det var på et andet system, end det jeg har i dag; PHP er åbenbart ændret fra 4.2.3 til 4.3.1 .

Måske er forskellen ikke fra PHP 4.2.3 til 4.3.1, men fra 4.0.4.
RedHat 7.1 havde PHP 4.0.4, og her har jeg oprindeligt lavet mit script.
PHP 4.2.3 var i RedHat 8.0, og jeg har en svag erindring om at scriptet ikke virkede.

-- Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug