Re: [PROGRAMMERING] <form action="<?php echo $PHP_SELF?>" method="POST">

Jørgen Heesche wrote:
Jørgen Heesche wrote:

Jeg har før brugt php med 'PHP_SELF*, hvor "if ($submit)" virkede.
"
if ($submit)
<INPUT TYPE="submit" name="submit" VALUE="Hent data">
"
Men det var på et andet system, end det jeg har i dag; PHP er åbenbart ændret fra 4.2.3 til 4.3.1 .

Måske er forskellen ikke fra PHP 4.2.3 til 4.3.1, men fra 4.0.4.
RedHat 7.1 havde PHP 4.0.4, og her har jeg oprindeligt lavet mit script.
PHP 4.2.3 var i RedHat 8.0, og jeg har en svag erindring om at scriptet ikke virkede.
Jep, PHP ændrede konceptet med register globals på et tidspunkt, fordi det netop gav for meget bøvl og var for usikkert.
--
anders