Re: [PROGRAMMERING] [PERL] Anatomi af en perl klasse og hvordan den kaldes fra et andet perl program.

Michael Bernhard Sørensen wrote:
> Jeg må erkende at dette et tilfælde af RTFM. Sorry.
> Perldoc har flere ting i sine gemmer end først antaget.

Well RTM, brug "man perl" for at liste alle man siderne.

Jeg har prøvet OOP med perl, og det syntes at være en
egenskaber der er limet på perl mere eller mindre naturligt,
snarre end en naturlig og integreret del som i python eller java.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org