Re: [PROGRAMMERING] [PERL] Anatomi af en perl klasse og hvordan denkaldes fra et andet perl program.

Carsten Svaneborg <sslug@sslug> writes:

> Jeg har prøvet OOP med perl, og det syntes at være en
> egenskaber der er limet på perl mere eller mindre naturligt,
> snarre end en naturlig og integreret del som i python eller java.

Det er det i høj grad. Perl6 har et syntaktisk rigtigt objektsystem.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance