Perl: bad interpreter

Hej

Jeg vil gerne køre noget Benchmarking på MySql og har derfor hentet source pakken med Benchmark Suite til Debian.

Når jeg prøver at køre en test:

sslug@sslug:~/mysql-dfsg-4.1-4.1.11a/sql-bench$ ./run-all-tests.sh --server=mysql --user=root --log --fast
-bash: ./run-all-tests.sh: @PERL@: bad interpreter: Ingen sådan fil eller filkatalog

Skal jeg køre scriptet på en anden måde?

Jeg undre mig også over at i scriptet står der:

sslug@sslug@

og ikke f.eks:

#!/usr/bin/perl

Hvad er forskellen?

Det skal siges at jeg har installeret MySql normalt med apt-get, og kun bruger Benchmark Suiten fra source pakken, hvis det gør nogen forskel.

Mvh
Morten