Re: dato bug ???

On Fri, 28 Oct 2005 12:43:42 +0200, Kristian wrote:

> Ahh, selvfølgelig, sommertid lyder som et godt bud.
> Så burde det også virke at lægge en time til det timestamp, som datoen
> er årsag til. Det må jeg prøve.

En måde at undgå de værste af den slags er altid at bruge kl. 12:00
hvis klokkeslettet er underordnet (så bliver man fri for at tænke på
hvad vej sommertiden vender o.l.)...

  :-),

--
 "Tabloidtidningen representerar för mig ytterligare          Adam Sjøgren
  ett område av tillvaron som har lidit                  sslug@sslug