Re: [PROGRAMMERING] X80 assembler

Hans Schou wrote:

> 'rigtigmand'??

> Jamen, som jeg ser det følger der en assembler med. Skriv programmet i
> C. Modul-opbygget og test det meste på Linux. Compile til source.
> Skriv nogle kommentarer på så det ser ud som du selv har skrevet det.
> Og aflevere det. (og det kommer fra mig som selv har undervist, tsk
> tsk)
>
> Hvis man kan finde på at bruge assembler, så er man lidt langt ude.
> Diverse steder i Linux-kernen vil du finde noget inline. Meget lidt,
> og der er altid en god grund til det.

> [...]

Yes sir ! Den mail er desværre død for længe siden.

Jeg bliver desværre nød til at insistere på assembler til denne her opgave,
men C skal nok følge efter.

Jeg må tilstå at det er gået hen og blevet lidt af et mantra for mig at
gennemføre uddannelsen på ingenørhøjskolen, uden at røre ved en vindåse.
Det skal nok lykkes mig selv om de er svært begejstrede for Redmond-Virus
derude.

Henrik