Re: [PROGRAMMERING] X80 assembler

On Wed, 11 Oct 2006, Henrik Pedersen wrote:

Hejsan

Jeg har brug for en Z80 assembler der kører på Linux.
Har googlet og fundet et par muligheder, men den mest lovende kan jeg ikke
få til at virke.
http://wwwhomes.uni-bielefeld.de/achim/z80-asm.html

Når jeg følger vejledning og kører en make for jeg følgende fejl:
sslug@sslug z80-asm-2.3]$ make
cd hardware; make hard.a

[klip]

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at komme lidt videre her ?

øhhh, vejledningen siger at du skal vælge SYSTEM i Makefile (hvilket er gjordt fra fabrikkens side) og skive make. Her i hustet kører det derudad...

Mvh. Bo