Fordele ved innoDB

Hej sslug'ere
Jeg arbejder på et web-baseret content management system skrevet i PHP
med MySQL som database. Jeg har for nemhedens skyld altid brugt
MyIsam-engine'en og forsøger at opretholde datakonsistens med "lock
tables"... ved skrivninger over flere tabeller.
Ud fra min begrænsede viden kan jeg godt se, at innoDB har nogle
fordele, men jeg vil meget gerne høre jeres mening om, hvor stort et
arbejde det er at konvertere kode, hvor meget det "koster" i performance
og om det er besværet værd?

Selvom spørgsmålet er lidt udefineret, håber jeg på nogle gode
argumenter for/imod konvertering.

Mange hilsner

Lars Ribe