Re: [PROGRAMMERING] Fordele ved innoDB

On Mon, 16 Oct 2006 19:45:10 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
[snip]
> Jeg har svært ved at se hvad du har at miste, men der er åbenlyse
> fordele[1] ved at hoppe på en "rigtig" database.

MySQL har understøttet ACID kompatible transaktioner i mere ned 5 år
nu, så forstår ikke lige hvor du har dine data fra. Det er vel stort
set kun det gammeldags MyISAM der ikke understøtter det. InnoDB (der
har været med som standard i hele version 4.x serien) understøtter det
perfekt.
BEGIN
SELECT ...
INSERT ...
INSERT ...
INSERT ...
COMMIT

simpelt og ligetil og så kører det svinehurtigt (ca 50% hurtigere end
f.eks. Oracle og 30% hurtigere ned postgreSQL).

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk