Re: [PROGRAMMERING] Fordele ved innoDB - MySQL vs PostgreSQL

On Mon, 16 Oct 2006 23:29:51 +0200 (CEST)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Gælder det også når der er mere end 10 samtidige brugere?

Da jeg testede var det med 100-250 brugere typisk. Forskellen er at
mysql ikke er så let at skalere ud på en cluster eller lignende hvor
f.eks. Oracle er genial. PostgreSQL har jeg aldrig oplevet som hurtig,
men til genglæd er den super feature fyldt og relativt stabil.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk