Re: [PROGRAMMERING] Fordele ved innoDB - MySQL vs PostgreSQL

On Mon, 16 Oct 2006 22:40:04 +0000 (UTC)
"Michael Rasmussen" <sslug@sslug> wrote:

> Hvis du ser på hans diagrammer, er MySQL kun hurtigere, hvis du
> anvender MyISAM, og det er ikke en fair sammenligning. Du bør sammen
> ligne InnoDB og PostgresQL, og gør du det, vil du pludseligt se, at
> PostgresQL har væsentligt bedre performance. Tilføjer du hertil, at
> den forskel er exponentielt stigende med antallet af samtidige
> brugere - og især hvis det handler om opdatering, er der vist ikke
> den store tvivl tilbage:-)

Nej det gjorde jeg nu ikke, men Postgres var sløv når vi indsatte
rigtigt mange rows samtidigt (100.000-1.000.00) imens vi
læste/skrev/opdaterede tabellerne.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk