Re: [PROGRAMMERING] Fordele ved innoDB

I sslug.programmering, skrev Kim Schulz:
>  MySQL har understøttet ACID kompatible transaktioner i mere ned 5 år
>  nu, så forstår ikke lige hvor du har dine data fra. Det er vel stort
>  set kun det gammeldags MyISAM der ikke understøtter det.

Du læser ikke hvad jeg skriver. Den allerførste sætning var:
"Jeg har svært ved at betragte MySQL med MyIsam som en database."

Og konklutionen at InnoDB er en nem måde at få de features som man
forventer ved en rigtig database.

>  simpelt og ligetil og så kører det svinehurtigt (ca 50% hurtigere end
>  f.eks. Oracle og 30% hurtigere ned postgreSQL).

Jeg bashede ikke MySQL/InnoDB, det kunne jeg sagtens, men det er af helt
andre årsager.. (Dårlig SQL unserstøttelse, simple stored procedures og
nogle gange returnere den "forkerte svar" da den også returnere data på
invalid SQL[1])

[1] http://www.sslug.dk/emailarkiv/programmering/2004_11/msg00209.html

Jesper