PHP: ændre rækkefølgen på et associativt array

I PHP har associative arrays en rækkefølge man blandt andet kan aflæse
ved hjælp af next() og prev() og iterere over med each(). Er der en
måde jeg kan ændre direkte på denne rækkefølge?

Helt konkret vil jeg kunne pege på en nøgle og sige 'du skal være
tilsidst'. Og jeg kan ikke se andre måder at ændre rækkefølgen på end
med sorteringsfunktionerne.

Mit problem er også for dynamisk til at jeg har lyst til at bruge
usort når jeg ikke kan bruge ordentlige højre-ordens funktioner og
currying.

//Peter Makholm