Re: [PROGRAMMERING] PHP: ændre rækkefølgen på et associativt array

"Michael Rasmussen" <sslug@sslug> writes:

> Hvad har det med spørgsmålet at gøre? Foreach er læsning, og spørgsmålet
> omhandlede skrivning

Nej, spørgsmålet omhandlede den rækkefølge PHP bruger med associative
arrays. Rækkefølgen er selvfølgelig primært interessant når jeg
anvender de funktioner og primitiver der behandler det associative
array i rækefølge, blandt andet foreach.

Det virker lidt udokumenteret, men det er muligvis den vej jeg går.

> Så det vil du gøre hver gang, du skal udskrive!? $ditarray['dinnøgle']:
> Denne notation siger intet om hvor i array'et, at elementet bliver indsat.

Nej, det gør jeg tydeligvis det præcise sted i koden hvor jeg har brug
for at styre placeringen af nøglen 'dinnøgle' i det associative array
$ditarray.

//Peter