Re: [PROGRAMMERING] Bash, while r ead uventet opførsel

Mogens Kjaer skrev:

Gorm Rasmussen wrote:
Nu har jeg brugt localhost og pwd for at koge scriptet ned til mit egentlige problem. Jeg skal udføre scripts på nogle routerboxe. De har alle en public rsa nøgle fra hosten.

Brug "ssh -n" som jeg skrev for lidt siden.

Mogens

Takker for rådet. Det var lige det som skulle til. Må hellere grave mig lidt ned i hvordan omdirigering fungerer.

Gorm