Re: [PROGRAMMERING] C# (mono) programmering med Gtk

fredag 01 december 2006 12:18 skrev Troels Arvin:

> Hvilket/hvilke alternativer foretrækker du i stedet, ud over WinForms? Qt?

Qt, ja.

Jeg kender faktisk ikke specielt meget til WinForms. Men, jeg nægter at tro
det kan være lige så irriterende som gtk (og gtk++ i en vis udstrækning).

Jeg indrømmer at det er en subjektiv ting.

Mvh

Mads

The US population is 4 % of the global one. They produce 23 % of the global
pollution.