Re: [PROGRAMMERING] C# (mono) programmering med Gtk

Mads Bondo Dydensborg skrev:

fredag 01 december 2006 12:18 skrev Troels Arvin:
On Fri, 01 Dec 2006 10:35:51 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> så er Gtk altså ikke lige min kop te.
> Magen til... ahem.

Hvilket/hvilke alternativer foretrækker du i stedet, ud over WinForms? Qt?

Qt, ja.

Jeg kender faktisk ikke specielt meget til WinForms. Men, jeg nægter at tro det kan være lige så irriterende som gtk (og gtk++ i en vis udstrækning).

Jeg indrømmer at det er en subjektiv ting.

Ulempen er at Mono (ikke .Net) endnu kun har et subset af winforms funktionerne (såvidt jeg kan forstå fra dokumentationen)

Og som du siger så er der også en del subjektiv vurdering i hvad man foretrækker, og jeg er ret glad for den generelle måde gtk kører på, og hvordan det ser ud (på den anden side bruger jeg også stadigvæk Openlook Virtual Window manager på mine PC'ere - og jeg bliver nok nødt til at tage springet til noget nyere på et tidspunkt)

Mvh
Jesper K. Pedersen