Re: [PROGRAMMERING] C# (mono) programmering med Gtk

fredag 01 december 2006 14:08 skrev Troels Arvin:

> Hvad med gtkmm/glibmm/gnomemm? - Uden at jeg har prøvet det til andet end
> "Hello, World!" synes jeg det ser ud som et ret fint framework.

Jeg har prøvet gtkmm på et tidspunkt, men dokumentationen (udover Hello World)
var så _ringe_ at jeg "rev mig i håret" adskillige gange.

Qt er en _drøm_ i sammenligning med (det jeg har prøvet i gtk).

Mvh

Mads

Seattlement (n.): A self-serving agreement that preserves a monopoly, e.g.,
by buying off a government.
                               - Ganesh Prasad