Re: [PROGRAMMERING] C# (mono) programmering med Gtk

fredag 01 december 2006 13:54 skrev Jesper K. Pedersen:
> Ulempen er at Mono (ikke .Net) endnu kun har et subset af winforms
> funktionerne (såvidt jeg kan forstå fra dokumentationen)

Det er korrekt, forsåvidt angår .net 2.0 - men alt fra 1.1 er inkluderet.

Check iøvrigt "Moma" fra mono - der kan bruges til at checke den slags.

> Og som du siger så er der også en del subjektiv vurdering i hvad man
> foretrækker, og jeg er ret glad for den generelle måde gtk kører på, og
> hvordan det ser ud (på den anden side bruger jeg også stadigvæk Openlook
> Virtual Window manager på mine PC'ere - og jeg bliver nok nødt til at tage
> springet til noget nyere på et tidspunkt)

Det er klart subjektivt. Men, jeg starter ikke noget nyt op i gtk, med mindre
nogen ligefrem tvinger mig til det...

Mvh

Mads

NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of
invisible semaphores. These bonds are surrounded by a blizzard of
mystifying, contradictory, and forever-changing OS documentation.
Under an NT regime, almost all Unix users will lose the ability to
exert low-level control over data and applications.