Re: [PROGRAMMERING] C# (mono) programmering med Gtk

On Fri, 1 Dec 2006 22:01:36 +0100
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:
[snip]
> Qt er en _drøm_ i sammenligning med (det jeg har prøvet i gtk).

Jeg har det lidt omvendt. Gtk er rart og fleksibelt. Resultatet bliver
flot og brugbart. Qt derimod finder jeg kluntet og restriktivt at
arbejde i og så synes jeg generelt at udseendet af resultatet er grimt.
Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. Gtk fra Mono er ret let at
arbejde med og man kan hurtigt få en masse GUI på plads.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk