Re: [PROGRAMMERING] C# (mono) programmering med Gtk

fredag 01 december 2006 23:40 skrev Michael Rasmussen:
> [...]
World)

> Hvad er der galt med dette: http://www.gtkmm.org/docs/gtkmm-2.4/docs/

Uden at kigge på det - det kan være det er godt. Men, for nogle år siden var
det simpelthen så ringe. Og, funktionelt kunne det heller ikke røre qt.

Igen, det er subjektivt. Der er masser af gode applikationer skrevet i gtk.
Så, det kan absolut lade sig gøre. Men, det er bare ikke, IMHO, så lækkert at
udvikle i som Qt/KDE.

Mvh

Mads

Microsoft prints their own money. Head of MS, Bill Gates, has promised to
give away $550000 worth of software to the Peru state, after Peru had
debated making Open Source software mandatory in the Peru state
administration. Nice photo:
http://www.microsoft.com/presspass/images/misc/07-15perueducation_l.jpg
                         - 20020717