C# (Mono) + GtkSharp - KeyPressedEvent problem med backspace/delete

I forbindelse med at lære C# programmering har jeg begyndt at lave en
lille applikation i form af en regnemaskine.

Mit facit/indtastningsdisplay er en Gtk.Entry type - som er låst for
redigering - da der ikke skal kunne indtastes andet end decimaltal.

Al indtastning foregår via enten musen med "peg og klik" eller via min
KeyPressedEvent handler. Dette foregår også uden problemer indtil det
kommer til at skulle håndtere en række specielle events.

Jeg har smidt en ekstra lille debug linie i min keyboard handler som
piletaster osv.
Hvad jeg umiddelbart kan se er at alle navigations & redigeringstaster
ikke bliver fanget af min eventhandler (mit gæt at de alle bliver taget
af Gtk.Entry før de bliver brugt af KeyPressedEvent handleren.

Gui delen bliver for øjeblikket lave i glade-2 og importeret via C#'s
Glade/XML klasse.
Jeg har i Glade sat entry feltet op til at være af klassen GtkEntry, og
editable til at være "no", hvilket også gør at jeg ikke direkte kan
skrive i feltet, men alle cursor flytninger sker (excl. backspace/del)

Desværre synes jeg manualen halter lidt i Mono's beskrivelse af
GtkSharp & glade.

Nogen ideer, eller bliver jeg nødt til at lave mit display felt om fra
en GtkEntry enhed til f.eks. en GtkLabel ?

Mvh
Jesper K. Pedersen