Re: [PROGRAMMERING] Re: Input via pipe?

Jeg fatter ikke det her - denne mail har jeg forsøgt at sende 3 gange
siden i aftes klokken 19, men den ryger ud uden modtager, når den er
reply (Evolution underlighed)...... Prøver igen:

Tusind tak for svaret, men der gik altså et kalenderlys op for mig, kort
efter jeg havde stillet spørgsmålet. At jeg får hele bunken på en gang
har den store fordel at jeg kan lade programmet finde den nyeste
forekomst af filen også (den er bare ikke den bedste - øv).

Ja - det er meget dårlig programmeringsstil at udvikle på samme program
i forskellige directories, men det forudså jeg ikke, da modulet opstod i
1998 :-(

God weekend
/ Søren