Re: Input via pipe?

On Sat, 09 Dec 2006 03:20:44 +0100, Søren wrote:

> Ja - det er meget dårlig programmeringsstil at udvikle på samme
> program i forskellige directories, men det forudså jeg ikke, da
> modulet opstod i 1998 :-(

Det havde været en fordel hvis du havde kendt til
versionstyringssystemer dengang (på det tidspunkt var cvs måske det
mest oplagte valg, i dag er der en række andre - svn, darcs,
codeville, bzr...), men det kan du jo så rette op på nu :-)

diff -ru er vel i øvrigt din ven, når du gerne vil finde ud af hvilke
dele der er "gode" af dine næsten-ens kopier?

  Mvh.

   Adam

--
 "Du danser godt, men ude af takt"                            Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug