Re: [PROGRAMMERING] Re: Input via pipe?

lørdag 09 december 2006 16:13 skrev Adam Sjøgren:

> Den beskrivelse kan jeg ikke rigtigt genkende.

[...]

> Hvilke(t) versionsstyringsystem(er) fungerer sådan som du beskriver?

Visual Source Safe - formentlig det han tænker på. Det er til rigtige
versionsstyringssystemer, som en trehjulet cykel er til en mountainbike.

Mvh

Mads

Sending Blizzard 100,000 e-mails isn't going to get Starcraft ported to
Linux. Selling 100,000 copies of Quake III is.

            - Scott Draeker, Loki soft, on advocating for Linux games.