Re: [PROGRAMMERING] Re: Input via pipe?

Denne gang laver jeg reply til Mads, for den giver en email-adresse som
"to:". Jeg kan ikke lige se hvad der er galt med Adams message-header,
men den kan jeg i hvert fald ikke reply'e til.

Jeg tror ikke den versionskontrol vi arbejdede med havde et navn, men
der var 2 centrale funktioner der minder om dem jeg kan se findes i CVS
også, nemlig en ci og en co. Der var ikke noget centralt repository, men
ci lavede en længere kommentar i starten af filen med bl.a. ændringerne
gemt i. Det var i QNX-operativsystemet, og jeg fik dem siden til MSDOS
også - via en ven/kollega. Det var en pakke fra et firma der hed MKS,
der indeholdt andre UNIX-style kommandoer til DOS (bl.a. grep, som man
hurtigt bliver afhængig af).

Om jeg vil bruge versionshukommelse er jeg stadig ikke sikker på, men
jeg ved at det ene modul i hvert fald fremover kun skal findes ét sted.

Det er mit generelle CGI-interface, og det er udviklet en del gennem
tiden. Det skal sikkert på et tidspunkt videreudvikles til at kunne
håndtere UTF-8 udover ISO-8859-1.

Jeg vil nok kigge på darcs, som Adam anbefaler så varmt.

God søndag / Søren