Re: Input via pipe?

On Sun, 10 Dec 2006 06:30:30 +0100, Søren wrote:

> Denne gang laver jeg reply til Mads, for den giver en email-adresse
> som "to:". Jeg kan ikke lige se hvad der er galt med Adams
> message-header, men den kan jeg i hvert fald ikke reply'e til.

Ahem, du skal ikke skyde dit dårlige email-programs mangler over på
mine headers, med mindre du kan påvise at der er noget galt med dem!
:-)

> Jeg tror ikke den versionskontrol vi arbejdede med havde et navn,
> men der var 2 centrale funktioner der minder om dem jeg kan se
> findes i CVS også, nemlig en ci og en co. Der var ikke noget
> centralt repository, men ci lavede en længere kommentar i starten af
> filen med bl.a. ændringerne gemt i.
[...snip...]

RCS, måske? Den gemmer historikken i RCS/filnavn,v hvis jeg husker
ret - og nu jeg kommer i tanke om det, så tror jeg din forklaring på
read-only osv. stemmer med RCS.

> Om jeg vil bruge versionshukommelse er jeg stadig ikke sikker på,
> men jeg ved at det ene modul i hvert fald fremover kun skal findes
> ét sted.

Hvad har du at tabe?

> Det er mit generelle CGI-interface, og det er udviklet en del gennem
> tiden. Det skal sikkert på et tidspunkt videreudvikles til at kunne
> håndtere UTF-8 udover ISO-8859-1.

> Jeg vil nok kigge på darcs, som Adam anbefaler så varmt.

Det er ikke sikkert det passer dig godt - jeg vil varmt anbefale at du
kigger på nogle af de mange sammenligninger der findes på nettet og
måske prøver et par af muligheden, og danner dig dit eget indtryk.

God fornøjelse!

  Mvh.

--
 "Lef ma nine imma Jeep"                                      Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug