cpp profiler

Hejsa

Jeg er ivrig bruger af software synthesizeren ams[1], har endog bidraget med en patch. Den er dog ikke så effektiv som nogle af de andre programmer af samme type. Derfor vil jeg gerne hjælpe med at finde ud af hvordan den kan gøres hurtigere.

Jeg skriver meget, meget sjældent noget i c++, men jeg forestiller mig man må kunne fine en profiler ser kan give informationer om hvilke kodelinjer der bliver udført mest. Det skal nok helst være noget open source noget.

Hvis ikke dette er muligt, er der nogle generelle råd I vil give eller noget jeg burge læse op på i denne forbindelse (at få et program til at performe bedre)?

[1] http://alsamodular.sourceforge.net/

--
peace, love & harmony
Atte

http://atte.dk       | http://myspace.com/attejensen
http://anagrammer.dk | http://atte.dk/compositions

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]