[c++] IDE anbefalinger

Hej

Nogle bud på det mest modne og elegante IDE til at udvikle C++ applikationer under linux?

Jeg kan sagtens surfe lidt rundt og se at kdeveloper, codeforge, eclipse, anjuta byder sig til, men hvad er jeres erfaringer.

Jeg har været glad for min emacs, mest af to årsager:
* fungerer som god all-purpose-editor. Uanset om det er en lille konfigurationsfil eller en html fil jeg lige skal rette i, så kan jeg bruge samme værktøj
* findes eller kan hurtigt installeres på andre maskiner.

Jeg har derfor holdt mig lidt tilbage fra diverse IDE'er, da de ikke i samme grad opfylder ovenstående...

Jeg savner imidlertid af og til bedre integration med debugger, kildefil-overblik, auto-completion, mm.

/ Kristian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]